صنعت و تکنلوژی | ( 15 سال تجربه ) - تاکتیک های استوری در اینستاگرام

تاکتیک های استوری در اینستاگرام


در بازار رقابتی امروز ، تجارت باید روشهای موجود را برای تعامل با مشتریان و افزایش فروش خود امتحان کند. استفاده از اینستاگرام استوری یکی از بهترین و مؤثرترین راههای تعامل شرکتها با مشتریان آینده است. این واقعیت که حتی می توانید از آن استفاده کنید حتی با بودجه و زمان بسیار محدود ، اینستاگرام استوری را به گزینه خوبی تبدیل می کند.


کارشناسان می گویند اضافه کردن استوری های اینستاگرام به برنامه های بازاریابی شما می تواند راهی مناسب برای افزایش تعامل با مشتریان باشد. برای تحقق عمیق تر این موضوع ، از اعضای شورای کارآفرینان جوان این سؤال را پرسیدیم:
 

تاکتیک های استوری در اینستاگرام

این همان چیزی است که اعضای جامعه YEC گفتند:

استفاده از Later.com برای برنامه ریزی استوری های اینستاگرام

وی گفت: "از آنجا که زمان محدودیت است ، دوست دارم پیش از این ، پست ها و داستانهای اینستاگرام خود را با استفاده از ابزاری به نام Later.com برنامه ریزی کنیم. به این ترتیب ما بطور مداوم در حال تبلیغ و سازماندهی محتوای مناسب برای تبلیغات تجاری ، تعطیلات ، رویدادها و تبلیغات هستیم. "~ راشل بیدر ، ماساژ مدرن PRESS.

 

یک پیشنهاد کوتاه مدت بسازید

وی گفت: "داستان ها فقط ۲۴ ساعت اجرا می شوند و آنها را به مکانی ایده آل برای تنظیم پیشنهاد محدود زمان تبدیل می کنند. این امر به خوبی کمک می کند و باعث ترس از گم شدن آن می شود ، و این باعث می شود تا کاربران به سرعت عمل کنند. شما می خواهید تبدیل کنید و در مدت زمان بسیار کوتاهی تعامل برقرار کنید. "~ بلر ویلیامز ، عضوپرس.

 

برنامه های استوری اینستاگرام را در اطراف هشتگ برنامه ریزی کنید

وی گفت: "هشتگ بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ رسانه های اجتماعی است. اگر واقعاً می خواهید از وقت و هزینه خود نهایت استفاده را ببرید ، داستانی با مدت زمان محدود منتشر کنید و از هشتگ های مربوط به روند مربوط به داستان خود استفاده کنید. شانس وجود دارد ، جمعیتی هدف شما هنگام کاوش در هشتگ ها و موضوعات ویروسی مورد علاقه خود ، محتوای شما را مشاهده می کند. "~ کریس کریستوف ، MonsterInsights.

 

برای راه اندازی محصولات از Stories استفاده کنید

وی گفت: "من دوست دارم یک هفته قبل از راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید ، از استوری های اینستاگرام به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی خود استفاده کنم. این یک روش هوشمندانه برای اطلاع رسانی به پیروان در مورد هرگونه نسخه جدید محصول یا خدمات است. اگر بیش از ۱۰،۰۰۰ دنبال کننده دارید ، می توانید با هر چیزی که می خواهید تبلیغ کنید ارتباط برقرار کنید. من به طور معمول پیوندی را به صفحه فرود ارائه می دهم که دنبال کنندگان من بتوانند نام خود را به لیست انتظار اضافه کنند. "~ Kristin Kimberly Marquet، Marquet Media، LLC.

 

به اشتراک گذاشتن محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)

وی گفت: "بخشی از وظیفه مدیریت یک سیستم عامل مانند اینستاگرام ، دریافت محتوای جالب است. با محتوای تولید شده توسط کاربر ، شرکت های کوچک از اصالت بهره می برند و قادر به کاهش زمان صرف شده برای تولید محتوا برای کانال هستند. این همچنین عالی است زیرا می توانید محتوا را ثابت کنید که به خوبی ثابت شده است. "~ کایل وونگ ، پیکسلی

 

بازاریابی ضد آنفالو شدن را تمرین کنید

چرا به جای اینکه فقط روی استوری های اینستاگرام تمرکز کنید ، چرا سعی نمی کنید به یک تأثیرگذار دسترسی پیدا کنید؟ اگر واقعاً می توانید معامله کنید ، این بچه ها می توانند مطالب با کیفیت قوی را برای داستان خود ارسال کنند که به طور فعال نام شما را تبلیغ می کند. این استراتژی ها موفقیت آمیز هستند زیرا ، در برخی شرایط ، میلیون ها نفر از مردم داستان های تأثیرگذار مشهور را می بینند. "~ جان ترنر ، SeedProd LLC.

 

شاخص های کلیدی عملکرد را دنبال کنید

"داستانها از آنجا کار می کنند که مشتریان نمی خواهند از اینستاگرام خود روی دیوارهایشان غافل شوند. استوری های اینستاگرام شما را قادر می سازد نظارت کنید که محتویات دارای بالاترین میزان درگیری ، بهترین پیام و فداکاری واقعی آن مشتری ها هستند. هنگامی که این KPI ها را ردیابی می کنید ، می توانید به جای فرض کردن ، شروع به کار کردن در مورد بازاریابی مناسب بر اساس معیارهای واقعی کنید. این باعث صرفه جویی در وقت و زمان می شود! دیوید چن ، خانه GTIF

 

تعامل و بازخورد از طرفداران

"Stories Instagram یک منبع شگفت انگیز است که امکان تماس مکرر و یکپارچه با طرفداران و مخاطبان ما را فراهم می کند. اطمینان حاصل کنید که از آنها استفاده می کنید و از آنها بیشترین بهره را می گیرید: با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ، نظرسنجی کنید ، از آنها بخواهید کدام کالاها یا خدمات را بیشتر از همه دوست دارند و از آنها بخواهید چه چیزی در شرکت شما باید تغییر کند. امکانات بی نهایت وجود دارد. "~ کوین لیز ، شرکت لیز.

 

برخی از داستانهای اینستاگرام پشت صحنه را ارسال کنید

گرچه این بستگی به نوع شغلی شما دارد ، بیشتر مشتریان ما با داستانهای واقعی در پشت صحنه بهترین نتیجه را کسب می کنند. به جای اینکه سعی کنید با قرار دادن محصولات بیش از حد خیالی باشید یا به طور مداوم در مورد خود صحبت کنید ، شرکت خود را درگیر کنید ، رویه ها ، مطب و انبار خود را نشان دهید. مردم با مردم ارتباط برقرار می کنند ، نه محصول. کارل کانگور ، بالاتر از خانه

 

نکات برجسته Story ایجاد کنید

"Stories Instagram یک راه عالی برای به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد یک شرکت است که هضم آن را ساده می کند. روند نزولی ، ها؟ بعد از ۲۴ ساعت مواد را گم می کنید. گرچه ، با استفاده از گزینه برجسته ها ، محتوای شما برای همیشه در آنجا خواهد ماند و به کاربران قدیمی و جدید دسترسی آسان خواهد داد. "~ Leila Lewis، Be Inspired PR.

 

اثبات اجتماعی را در اولویت قرار دهید

مردم از طریق ارتباطات مارک دار به محتوای تولید شده توسط همسالان خود اعتماد خواهند کرد. تجربه کاربران خود را با اتصال به خدمات و مارک تجاری خود به اشتراک می گذارید. این امر باعث می شود تا داستانهای شما قانع کننده تر شوند و همچنین اثبات اجتماعی را ارائه دهند ، اعتماد به نفس بیشتری ایجاد کرده و به تبدیل منجر شوند. "Balk سید بلخی ، WPBeginner.
 

سوالات و نظرسنجی ها را به Stories اضافه کنید

"برای ایجاد آگاهی بیشتر و بازخورد سریع ، از سوالات و ویژگی های نظرسنجی در Stories Instagram استفاده کنید. طرفداران شما به دنبال درگیری هستند ، بنابراین به جای اینکه فقط داستانی را ببینید ، از آنها بخواهید که با آن درگیر شوند. نظر خود را در مورد ویژگی های محصول ، آنچه را که واقعاً می خواهند بیشتر ببینند ، بپرسید یا از آنها بپرسید که چه سؤالاتی را برای آنها می خواهند بپرسند یا مناطقی که در آن به کمک نیاز دارند. "~ جارد ویتز ، شرکت سرمایه سرمایه متحده متحده

 

رویدادهای زنده را به اشتراک بگذارید

"رویدادهای زنده می توانند به صورت سخنرانی رایگان ، پوشش رویدادها ، مصاحبه اختصاصی یا یک نسخه منحصر به فرد از محصولات ارائه شوند. این می تواند با یادآوری به پیروان شما باعث ایجاد ترافیک شود که شما در آن زمان در رسانه های اجتماعی آنها زندگی می کنید. این رویدادها به ندرت در اینستاگرام نوشته می شوند ، بنابراین از این فضا استفاده کنید و هرچه بیشتر ممکن است زندگی کنید. "~ ماریا تیموتی ، OneIMS.

 

دلیل خوبی برای مخاطبان خود داشته باشید تا داستانهای شما را دنبال کنند

"به مخاطبان پاداش دهید و با ایجاد معاملات ویژه منحصراً برای بینندگان داستان ، تعامل را تقویت کنید. پیشنهادات ممکن است معاملات مربوط به کالا ، آزمایش های رایگان ، جوایز تعامل و غیره باشد ، اما آنچه بسیار مهم است این است که به دنبال کننده های خود انگیزه ای واقعی و معنادار برای دنبال کردن داستانهای خود بدهید. در نگه داشتن داستانهای خاص برای آنها و تجربیات آنها ، موفقیت بسیار بیشتری خواهید داشت. "~ جردن کنراد ، نوشتن توضیح داد.

 

ایجاد یک انجمن

"فقط موارد شغلی خود را منتشر نکنید. تعامل با پیروان خود ایجاد کنید. با استفاده از ویژگی «نظرسنجی» از آنها سؤال کنید و بهترین پاسخ ها را دوباره ارسال کنید. کمپینی را اجرا کنید که برای صنعت شما مهم است و به افراد امکان می دهد شما را در داستان های خود گنجانند. سپس آن را در مورد داستان خود با اظهارنظرهای آموزنده ، روشنگری یا فقط "دوستانه" ارسال کنید. مخاطبان از تعامل لذت می برند ، بنابراین برای پرورش آن وقت بگذارید. "~ توماس اسمیل ، FE International.



منبع : 

https://niorise.com/2020/05/business-growth/best-effective-ways-to-use-instagram-stories-for-your-business/



تاریخ : پنجشنبه 18 خرداد 1396 | 09:01 ب.ظ | نویسنده : مدیر | نظرات

  • paper
  • شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic